🧐 Obejrzyj także koniecznie stronę Instrukcje, aby dowiedzieć się jak wygląda i działa program do inwentaryzacji IT w chmurze. Sprawdź jak system obsługi zgłoszeń ticketowych helpdesk pomaga w obsłudze zgłoszeń klientów i pracowników w firmie. Dowiedz się jak działa system do obsługi klienta w portalu klienta. Zobacz jak wykorzystać gotowe rozwiązania w bazie wiedzy. Przeczytaj i zobacz w w akcji firmowy live chat i pocztę wewnętrzną w systemie Helpdesk i Service Desk Codenica ITSM.
FREE
Darmowe programy
Oprogramowanie bezpłatne oraz licencjonowane
WERSJA 6.1.0
Ewida Standard
Ewidencja i inwentaryzacja sprzętu komputerowego i oprogramowania.
Rejestr zbiorów RODO w firmie.
Rejestr zbiorów RODO w firmie.
WERSJA 6.1.0
Ewida Audit
Audyt oprogramowania i monitorowanie komputera pracownika w firmie.
Blokowanie dysków USB (RODO).
Blokowanie dysków USB (RODO).
Licencjonowanie Ewida Audit i Ewida Standard
Wersje darmowe i licencjonowane
Oprogramowanie Ewida Audit i Ewida Standard jest dystrybuowane jako darmowe programy z ograniczeniami ilości przetwarzanych danych. Powyższe pliki instalacyjne zawierają zarówno darmowe programy jak i pełne wersje licencjonowane. Przejście z wersji darmowej na licencjonowaną polega na zakupie i aktywacji licencji.
Codenica ITSM - Program do inwentaryzacji w chmurze i system obsługi zgłoszeń ticketowych service desk / help desk
Chcesz także sprawdzić Codenica ITSM w chmurze Microsoft Azure?
Codenica ITSM to kompleksowy system Service Desk i Help Desk zgodny z ITIL. Integruje system obsługi zgłoszeń ticketowych dla firm (Ticketing System) i program do inwentaryzacji IT w chmurze (Asset Management). Zarządzanie zasobami IT, obsługa zgłoszeń serwisowych, baza wiedzy, portal klienta, wewnętrzny czat i system wiadomości. Aby wypróbować Codenica ITSM przejdź na dedykowaną mu witrynę i zarejestruj tam swoją firmę.
Galeria - Codenica ITSM - System obsługi zgłoszeń ticketowych helpdesk i program do inwentaryzacji w chmurze
