🧐 Prezentowany tu system obsługi klienta jest częścią aplikacji Service Desk / Help Desk – Codenica ITSM i ma swoją osobną, dedykowaną witrynę w języku polskim : 👉 Codenica ITSM
Portal klienta to osobny moduł na platformie Codenica ITSM. Dostępny tam system ticketowy pozwala na obsługę klienta i obsługę zgłoszeń zarówno w głównej aplikacji jak i na portalu klienta. Portal klienta jest modułem dedykowanym Twoim klientom lub pracownikom firmy. System obsługi klienta pozwala na pełny wgląd w obsługę zgłoszeń, których dokonali oraz korzystanie z dodatkowych funkcji, takich jak przegląd przypisanych w ewidencji zasobów i dokumentów, bazy wiedzy, czatu i systemu wiadomości.
Obsługa zgłoszeń i dostęp z dowolnego urządzenia
Klienci lub pracownicy w firmie mają dostęp do portalu ze swoich telefonów, tabletów i komputerów. Taki system obsługi klienta umożliwia pełną kontrolę nad zgłoszeniami, w każdym momencie i z każdego miejsca. W zależności od postępu prac nad obsługą zgłoszeń, ich statusy są automatycznie aktualizowane, a klienci otrzymują powiadomienia o tych zmianach. To minimalizuje czas oczekiwania i poprawia komunikację pomiędzy klientami a działem wsparcia w firmie.
Dostęp do bazy wiedzy i dokumentacji
System obsługi klientów w portalu klienta oferuje łatwy dostęp do bazy wiedzy, gdzie klienci lub pracownicy firmy mogą znaleźć odpowiedzi na najczęstsze problemy. Baza wiedzy daje dużą niezależność i ułatwia samodzielność obsługiwanych pracowników pozwalając im na korzystanie w dowolnym dla siebie czasie. Portal umożliwia także przeglądanie powiązanych dokumentów, jak faktury, dokumenty gwarancyjne czy umowy serwisowe. To pozwala na lepsze zarządzanie zgłoszeniami dzięki kompleksowym informacjom wraz z dołączonymi zasobami, których dane zgłoszenie dotyczy.
Live-chat i system wiadomości
Dzięki wbudowanemu czatowi klienci lub pracownicy w firmie mogą w każdej chwili skontaktować się z zespołem wsparcia. Drugim sposobem komunikacji jest wewnętrzny system wiadomości (wewnętrzna poczta), który także pozwala na szybką wymianę informacji. Wbudowane mechanizmy komunikacji umożliwiają odseparowanie zewnętrznych aplikacji i centralizację wszystkich danych w jednym miejscu. Taki system obsługi klienta sprawdza się w każdej sytuacji.
Dostęp do zasobów ewidencji i przypisanych dokumentów
Jedną z kluczowych funkcji portalu jest dostęp tylko do odczytu do przypisanych zasobów z programu do inwentaryzacji sprzętu. Klienci lub pracownicy w firmie mogą przeglądać informacje o urządzeniach, oprogramowaniu, materiałach eksploatacyjnych i etc. do których są przypisani. Pozwala to na szybszą identyfikację problemów i łatwiejsze zarządzanie sprzętem, jednocześnie wskazując dokładne elementy odpowiedzialności pracowników. Portal zapewnia również dostęp do powiązanych dokumentów, takich jak faktury, gwarancje, umowy serwisowe czy dowolnie tworzone kontrakty.
Historia aktywności i personalizacja portalu
Każde działanie jest rejestrowane jako historia aktywności klienta, co pozwala na pełne śledzenie czynności przez niego podejmowanych. Dodatkowo, użytkownicy mogą dostosować ustawienia portalu, w tym preferencje językowe i wygląd interfejsu, co poprawia ich komfort użytkowania.
Portal klienta w akcji
System obsługi klienta w Codenica ITSM to wszechstronne narzędzie, które integruje zarządzanie zgłoszeniami, dokumentami i zasobami. Pozwala na dostęp do bazy wiedzy i mechanizmów komunikacji dając Twoim klientom lub pracownikom pełną kontrolę nad procesem obsługi.