System ticketowy helpdesk i inwentaryzacja sprzętu komputerowego w chmurze na platformie Codenica SaaS – archiwalne prezentacje z czasów wersji beta.
UWAGA : Poniższe prezentacje wideo pomimo, że pochodzą z czasów gdy system był jeszcze w wersji beta to wciąż stanowią dobre źródło informacji o działaniu naszej nowej platformy webowej. Zapraszamy więc do zerknięcia wszystkie osoby zainteresowane.
Prezentacje działania oprogramowania, pracy w czasie rzeczywistym, ustawień i możliwości konfiguracji. Portal klienta w systemie ticketowym. Obsługa czatu i system wysyłania wiadomości wewnętrznych. Mechanizm wykrywania kolizji przy pracy równoległej. Jak ewidencjonować na nowej platformie urządzenia i oprogramowanie. Przypisywanie uprawnień użytkownikom aplikacji. Dostosowywanie systemu do własnych preferencji. Tworzenie własnych modeli w ewidencji, konfiguracja właściwości i ich lokalizacji.
Wideo – System ticketowy helpdesk i inwentaryzacja IT na platformie Codenica SaaS w czasach wersji beta.
System ticketowy i inwentaryzacja IT – praca w czasie rzeczywistym
Kolejne dwie części filmu są z wcześniejszej wersji beta i koncentrują się na aspekcie pracy w czasie rzeczywistym. Możemy więc zobaczyć jak to w praktyce wygląda, gdy edytujemy dany element ewidencji i co wtedy widać na drugiej instancji aplikacji. Przyglądamy się mechanizmowi wykrywania kolizji. Jest to mechanizm oparty na widocznych w górnej części aplikacji avatarach, ich ramkach, ikonach i kolorach. Ten system ostrzega, gdy edytujemy ten sam element, niezależnie czy to ticket czy komputer w ewidencji. Oprogramowanie mocno wspiera pracę zespołową.
Zapraszamy do dalszego poznawania naszej nowej platformy Codenica SaaS – oprogramowanie helpdesk, system ticketowy dla firm, inwentaryzacja sprzętu w chmurze Microsoft Azure na dedykowanej stronie: https://pl.codenica.com/